ROSSMANN ALIŞVERISIM

RİVAL DE LOOP YOUNG
I❤UNICORNS DUPEALARM
KOLLEKSIYONU

  RAiNBOW SHIMMER FAR PALETI
                 Metalik ışıltılı 6  farkli paletten oluşmakta
Metalik gri renkten olusan mıknatıslı  kapağinin üstü seffaf  olup içindeki renkleri rahat bir sekilde görmemizi sağlayan bir  kapağı var
13 gram açıldıktan sonra 24 ay icerisinde tüketilmeli
Pigmantosyonu banim için  orta işiltıları ile yükseltilmis  tozutmasi orta fırca ile değilde  süngerli aplikatör ile daha iyi sonuc  elde ettim  kalicıligi iyi  beyaz tenlı oldugum için  bana cok acık geldi ben daha  cok aydinlatici olarak kullanmayi düşünüyorum bir cok arkadaşım  abhmoonchildglowkit   dupe olarak gösteriyorlar ben de olmadiğı  için herhangi bir  fikrim yok






Lip BUTTER

İsminden de anlaşılacağı gibi gliterli yani simli bildigimiz sari sari  simleri var    hizli bir sekilde sürmek gerekiyor elin ısısıs ile hemencik eriyor yapış  yapış olmuyor fakat yoğun  bir kıvamı var  simler dudaginiza yapisip kaliyor  ambalajina  harika  hizlı bir sekilde bitirip kutusunu  baska amaclar için kullanmak istiyorum




İcerik konusunda hassasiyeti olan arkadaslar icinde lipbalm ve paletin  içeriği



SHIMMER CREAM
Parlak bir görünüm ıçin ultra incelikte  pigmantosyonu yogun yapida beyaz renkte yüz ve vücüt icin kullanilan  bir krem  cok cok az kullanmak  yeterli olacaktır dagitmasi kolay fırça kullanmadim hizlı hareket etmek gerekli hemen sabiyleniyor
Elmacik kemiklerime burun uzeri kas altı icin harika bir aydinlatıcı olarak kullandim 





Benim ürünler hakkindaki  yorumlarim bu şekildeydi sonuc olarak bol bol aydinlaticim oldu bu kolleksiyondaki  diğer ürünleri alırsam  yorumlarımı ekleyecegi
           sevgilerimle müge

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HERBİTAL

PROCSIN