HERBİTAL

HERBITAL 
HAIR CARE OIL
ŞAÇ BAKIM YAĞI
merhaba arkadaslar
Şaç bakımı konusunda hepimizin farklı farklı uygulamalarımız mevcut.Bazen de kendimiz yağları karıştırarak .Bazen de bizim için karışım  hazırlanan yağlar var.
Herbital saç bakım yağı doğal hammaddeler üretilmiş  üründür.İçerisinde 18 çeşit saç için faydalı yağ bulunuyor.Bu yağları alıp kendimiz karıştırmamız  çok külfetli ve bi o kadarda zaman kaybı gibi geliyor bana.
Harbital saç bakım yağının içindeki yağlara birlikte bakalım
1     Argan yaği
2    Badem yağı
            3    Sarı kantoron yağı
4        Hint yağı 
5       Ceviz yağı
                 6        Mersin yaprak yaği
  7        Susam yağı
     8    Çam terebantin
9        Fındık yağı
 10   Menekşe yağı
    11 Buğday özü yağı
  12        Jojoba yağı
13      Keten yağı
14     Isırgan yağı
15 Sarımsak yağı
16  Biberiye yaği
17      Defne yaği
18       yılan yaği
Nasil kullaniyorum
Benim saçim yağlı boyalı çok işlem görmüş bir saçım var.
Şaç diplerime  ve öźelliklede saç uçlarıma yoğun bir şekilde yedirerek sürüyorum.Şac diplerime mesaj yapiyorum.en az 2 ya da3 saat bazen fazlada beklettiğim oldu.Saçimi yikamadan önce bolca sampuan  saçıma sürüp ondan sonra ılık suyla yıkıyorum. Şaçlarım daha parlak kolay şekle girme yağlanma kabarma yapmıyor . Daha sağlıklı Şaç kremi kullanmama gerek kalmadan yumuşacık yapiyor.
Harbital ürünleri kendi sitesinden  satılmakta. Detaylı bilgi için sitesini ziyaret edebilirsiniz.
sevgil





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ROSSMANN ALIŞVERISIM

PROCSIN