ZİGAVUS

                      ZİGAVUS ELIXIR
           ARGAN OIL   &AVACADO OIL




      Merhaba Arkdaşlar
 Uzun zamamdır kullandiğım Zigavus markasının bakim serumundan biraz bahsetmek istiyorum.
       Benim bu markayla tanişmam  katıldığım  bir etkinlikle oldu.İyki de olmuş  çok severek kullanıyorum.
      Öncelikle kendi saçım   çok çok yağlıydı ( kullandiğim bir şampuan sayesinde  az yağliya kadar düştü başka bir yazimda ondan da bahsedeceğim) boyalı çok işlem görmüs ombreli bir saçım var.
        Argan Yaği
Saçı dış etkenlerden koruyarak sacin yıpranmış ,kırılmiş,cok işlem görmüş saçlarda iğileştirici özelliğinden parlaklıkta vererek saçin canli ve ışıl ışıl olmasinı sağlar
        Avacodo Yaği
Avacado yağı içerdiği a  ve e vitaminleri ile antidoksidan görevini görerek sacin  yaşlanmasini  önlüyor ve yenilemesini sağlıyor.

(içindekiler)



        Nasil Kullandim
Banyodan  önce maske olarak
Banyodan sonra nemli saçıma uyguluyorum.
Sacima sekil vermeden once uyguluyorum
kokusu ilk basta sevmemistim ama simdi cok seviyorum .Cok güzel nemlendirdi hic krem kullanmama gerek kalmadi.Sac uclarimdaki kiriklari onardi .Sacimda ağırlık yapmadi.Elektriklenme   0 diyeebilirim
Ben sevdim bittikçede alacağım bir ürün .Eczanelerde bulabilirsiniz.














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ROSSMANN ALIŞVERISIM

HERBİTAL

PROCSIN