PROCSIN


PROCSIN  BUBBLE MASK ÜRÜN SERİ
     16 Haziran 2017 akşami bir cok arkadaşımla birlikte   procsin markasinin  düzenlediği  orgazisyonda yer aldiğım için cok gururlu ve mutlu oldum.Procsin firmasinin katilan arkadaşlarimiza hediye ettiği bu guzel ürünleri için tekrar cok teşekkür ederim 
     Dünyada sadece 4 firma Türkiye de  procsın firmasini  tarafindan üretiliyor
    Bu serinin  maksimum oksijen ile ürünlerin genel olarak cildin nem dengesini bozmadan enerji ve aydinlık görünüm vermeyi vaad ediyor 

BUBBLE MASK FOAM
       

    procsin bubble mask yüz temizleme köpüğü tüm cilt tipleri için uygundur.Yüz temizliğinde ve makyaj temizliğinde kullanılır. Makyaj temizliginde bir kez kullandim hafif bir makyaj yapmistim benim için yeterli temizledi .Ben daha  cok yüz temizlemek için kullandim.Sabun içermiyor .kullandiğım diğer yüz temizleme köpüklerine  daha iyi sonuc elde ettim ürünü çalkalamanıza gerek kalmadan direk sıkıyorsunuz.Ürünü pamuğa sıkıp o sekilde kullanmaniz tavsiye edilse de ben direk elime sıkıp yüzüme uygulamayı tercih ediyorum .Köpük cildimle temas ettiģi anda sönmemesi su ile temasta köpürmesi çok hosuma  gitti yikadıktan sonra cildimin nefes aldiğini hissedebiliyordum biraz gerilme hissettim   o kadar da olur dedim kullandıkca da hoşuma gitti
üŕün 150 ml

BUBBLE MASK




Bubble oksijen  anında  enerji veren maskesi seride  en çok merak edilen ürün .İçerisindeki özel ve bitkisel aktifler sayesinde köpuren bir maske
ürün rengi açık seffat akışkan .Ürün temizlenmiş cilde uygulaniyor cildimizi  biraz suyla ıslatıyoruz daha sonra üründen az miktar elimizle once dairesel hareketlerle ürünü yüzümüze güzelce sürüyoruz  15 20 dakika bekliyoruz bekleme sırasinda ürün köpük köpük oluyor .Ürünümüzü yıkamadan önce köpükleri  ellerimizke yüzümüzden temizliyoruz daha sonra yıkıyoruz.Ürünü  açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketilmelidir  haftada 2 kullanilması tavsiye ediliyor.Oksijenle temas  ettiģi için tüpü şişiyor bende  kullandıktan sonra ürünü kapatırken ürün tüpünü sıkıyorum  hemen kapatiyorum bu sayede şişmiyor
ürün 100 ml 
ikinci kullanimimda ilki gibi çok köpük olmadı
belki bu ürün tek kullanilmık testerlar seklinde satılsa daha iyi olur gibi geldi bana 


BUBBLE MASK KREM

İçerisindeki özel aktif ve bitkiseller sayesinde cilt dokusunu esneklik  aydinlanma sağlamaya yardımci olur.
süt renginde orta yumusaklıktasüruldüğü anda cilt tarafindan hemen emiliyor esnekliği özelliğinden dolayi cildimdeki cok olan gözeneklerimi küçültüğü için baz olarakta kullandim.yüzüme dekolte
bölgeme ve en çokta ellerime kullandim  ürün 75 ml
    Bu ürünlerin ben de  herhangi bir sivilce  tahrişe iritasyona kurutma yapmadı  .Bana iyi gelen ürünlerin size de iyi gelecek diye bir şey yok yaş cilt yapisi.yasanilan ülke il mevsimler  farklılık gösterebilir .

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ROSSMANN ALIŞVERISIM

HERBİTAL